DIGITÁLNÍ FIRMA

 COM Group Vám otevře dveře do digitální budoucnosti

Digitalizace firemních procesů je velké téma. Ve spolupráci s naší partnerskou společností PINYA jsme pro vás připravili nabídku softwarových řešení, která umožní přenechat většinu vašich rutinních firemních procesů počítačům. Vstupte společně s COM Group do 22. století a věnujte svůj pracovní čas tomu, co vám doopravdy vydělává. Vyzkoušejte software pro personalisty PINYA HR, chytré intranetové řešení PINYA SharePoint nebo PINYA Guard, systém pro monitorování produktivity. Všechny PINYA řešení spojuje jednoduché a intuitivní ovládání, bezpečnost, spolehlivost a kompatibilita.

Naše produkty pro digitální firmu

PINYA HR

Personální software. Více času Vašemu týmu, méně administrativě

PINYA HR není obyčejný HR software, je pravou rukou HR manažera. Postará se o vše, co potřebujete k řízení HR procesů ve vaší firmě. Aplikaci si můžete vyzkoušet zdarma a nezávazně. Stačí požádat o přístupové údaje do trial verze PINYA HR. Na výběr máte z cloudové nebo on premise varianty. Obě technologická řešení spojuje jednoduché ovládání, rychlé nasazení a kompatilibita se všemi běžně používanými interními a účetními programy.

ŠIKOVNÉ FUNKCE PINYA HR:

Evidence zaměstnanců

Předaný majetek

Nový zaměstnanec

E-learning

Schvalování dovolených

PINYA SHAREPOINT

Jediný intranet na trhu, který se vám bez kompromisů přizpůsobí

Flexibilní a inteligentní intranetové řešení běžící na platformě Microsoft SharePoint. Intranet PINYA SharePoint nabízí výběr z široké nabídky přednastavených modulů. Pokud si nevyberete, nevadí, každý z modulů umíme změnit podle vašeho přání. S PINYA SharePoint není nic nemožné. Jedná se o modulární systém a rozsáhlými možnostmi individualizace, přístupný odkudkoliv s garantovanou funkčností a jednoduchým ovládáním, které vychází z platformy Office 365. Zapojte všechny zaměstnance do dění, zvyšte jejich produktivitu a propojte firmu s PINYA SharePoint.

ŠIKOVNÉ FUNKCE PINYA SHAREPOINT:. 

Řízená ISO dokumentace

Správa zaměstnanců

Zápisy z porad

Centrální evidence úkolů

Datové schránky

PINYA GUARD

Kompletní přehled nad uživatelskou aktivitou zaměstnanců

Detekce hrozeb uvnitř firmy i monitorování produktivity. Mějte procesy a pracovní výkonnost své firmy plně pod kontrolou. Získejte kompletní přehled nad uživatelskou aktivitou zaměstnanců, monitorumte využívané aplikace, navštívené stránky, změny souborů, identifikujte jednoduše změny v uživatelském chování. S PINYA Guard můžete monitorovat i zaměstnance pracující vzdáleně. Součástí systému je také softwarový audit, který vám dá okamžitý přehled nad využíváním licencí a umožní vám je účinně optimalizovat.

ŠIKOVNÉ FUNKCE PINYA GUARD:

Monitorování webových stránek

Monitorování aplikací

Sledování změn souborů a přenosů

Monitorování využívání licencí

Analýza aktivního a pasivního času

VYBRALI SI NÁS

Absolutní většina našich klientů s námi spolupracuje déle než 3 roky